Oooldies

Gick igenom mina bilder jag har postat här på bloggen genom tiderna och hittade några guldkorn:

image770

Min kusin Renaida

image771

Min andra kusin Erica (jag har 14 kusiner om jag räknat rätt, jag och Ellen räknade upp namnen på dom men kom verkligen inte ihåg min pappas syster Cecilias ena barn. Ellen - Rebecka? Jag - Nej, det är din syster. Ellen - Just det ja. ) och hennes motspelare i Stockholm Boogie som även är artist under namnet Chraa. Han borde även vara alla tjejers (i alla fall) min drömkille. Jag haffa en annan skådespelare i denna film, Erik, på Push för några helger sedan och stackarn fick umgås med mig natten lång. Han ville bestämt inte dansa och tyckte jag bestämt att vi skulle dansa.

image772

En likblek Alex

image773

En bild Gynning borde vilja glömma

image774

En bild jag vill glömma, för så cool jag trodde jag var är jag inte

Kommentarer:
Postat av: A<

trendig keps du har anna!
:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback