Skämt åsido

Jag förstår inte varför människor flyger en herrans massa timmar för att komma till Thailand. På två minuter kan Thailand komma till er. Det kallas snabbnudlar.

Skall leka med Alex ikväll och känner att om jag hade varit hos doktorn skulle det vara hans rekommendation, ha kul. Vi skall bara iväg och köpa mys och jag är ledsen men jag orkar inte ha på mig något annat är pyjamasbyxor och det är ungefär så långt från mig man kan komma. Jag  är Göteborgs fashionista med stort F, jag följer inte bara trender, jag skapar dom. Skämt åsido.

image726

Jag (för det är väl en pelikan. Mykonos stolhet i alla fall) och Alex. Han kallar mig nämligen pelikanen/Palle Kuling på grund av den väldigt uppenbara anledningen, vi är lika.

Kommentarer:
Postat av: j

jojo..
japp, det är han!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback