Tada

Ikväll skall det verkligen inte göras mycket. Var så trött i stan idag när jag var med Daniel så att jag kände för att lägga mig på Nordstans golv och sova och då är man trött. Vi upplevde mycket idag jag och den lilla chippenesen. Han är så himla snäll som vill att jag skall se så mycket av världen, så mycket att han glömde sitt kort hemma så vi var tvungna att åka tillbaka hem och hämta det. Det är kärlek.

Igår var vi ute och Alex sa aldrig att han älskade mig så med andra ord var det jag som stod för fyllan och inga konstigheter med det. Nu skall vi, jag och Alex, iväg och köpa med oss halva Hemköp och sedan kolla på Melodifestivalen.

Kommentarer:
Postat av: Liza Berggren

tack så mkt! :) allt bra med dig?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback