That's what friends are for

Har länge tyckt att mina toppar ser lite gula ut så igår gjorde jag något åt saken. Eller jag trodde i alla fall det. Nu sitter jag i alla fall med hår lent som svinto. Frågade vad Alex tyckte och han svarade:
- Du vet vad jag tycker. Jag tycker det är gult.
- Men du kan väl ljuga i alla fall?
- Nej, det är därför du tycker om mig

(och här kommer Amela in som innan sagt att det såg helt okej ut)

- Jag ljög.

Jag vill ha tillbaka mitt veteblonda (eller nåt) hår. Titta titta så fint!

image716


Kommentarer:
Postat av: amela

hahah det är därför du tycker om mig ;)

Postat av: Iris

Varför talar du inte med mig om detta problem? Jag är ju expert på blont hår! *blink*

2008-02-01 @ 21:34:58
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: Julia

Heej! :) Jag tänkte inte alls på att du hade gult hår när vi sågs, så du vet :) hehe. Haha Alex gjorde väll rätt i att inte berätta, vi hade väll stått med kikare annars :P hahaha Kram!

2008-02-02 @ 18:34:20
URL: http://juliakrischel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback