TV-Shop

Jag kan inte sova och med facit i hand vet jag vad som förstörde mig nattsömn. Du och datan, "Forever Eden", en dålig film, en bra film och TV-Shop. Nu visas gamlingarna som gör reklam för en underbar juicemaskin. De visar hur man på några sekunder får en god fruktdrink genom att trycka ner en ananas (med skal), blomkål, gurka, morötter och broccoli i en mixerliknande öppning och voila här har ni en nyttig med framför allt GOD fruktdrink(???). Jag har fallit i TV-Shopsträsket jag med. Fast bara en gång och då köpte jag den där maskinen man sätter fast på magen som skall ge en ett sexpack. Skitbra tyckte jag, fungerade dock ej. Jag kommer även ihåg när jag var liten och såg hur TV-Shop gjorde reklam för en klänning som kunde bli ett linne, väska, klänning, byxor, ja allt i princip. Jag tyckte det var det bästa som fanns och tyckte uppfinnaren(?) (kanske möjligtvis kan kallas designer) var den smartaste som gått i ett par skor.

I alla fall det jag ville komma fram till var att jag är på väg att klicka hem en sak som utlovar mirakel och när jag ändå är inne på sidan kan man roa sig genom att kolla igenom vilka godbitar som erbjuds:

image747image748image749

Och favoriten, inomhusbastun, för den som vill tappa vikt (eller lite vätska):

image750

Kommentarer:
Postat av: Caroline

Jag vill ha sån där trapp/gå maskin, man går ner 20 kg på 1 vecka, jag lovar.

2008-02-15 @ 17:41:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback