A little bit more

Roland blir tydligen bjuden på fester och får uppträda. Jag vet inte om det skall anses elakt men han har uppenbarligen kul och det är väl inte värre än att man skrattar sig fördärvad till "I en annan del av Köping".



Eller är det elakt? Jag gillar honom skarpt. Inga likheter mellan Rolle och
Torsk på Tallin-Roland. För Rolle tycker om Elvis, det som Peter Seipen spelar och Madonna för hon växte upp fattigt. Men jag blir lite orolig över att han älskar Park Lane och säger att ALLA stjärnor går dit. Och så är han inte singel längre, men se klippet så klarnar allt.

 

Fast mitt hjärta bultar för Disco-Kjelle med sina sju ombyten, 2literscolan, internetkärleken Gifty i Afrika. Han tycker inte om tjejerna där han bor för det så himla många som är bisexuella. HAHAH, gotta love him.

 

Bra dansare är inte bra på grund av sin teknik; de är bra på grund av sin passion.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback