But I love him

Tur för honom. Det där med överraskningspresent jag droppa fem gånger om dan innan han åkte hade obemärkt gått förbi honom men han hade med sig sprit hem till mig. Thank you very very much, du vet vad som går hem hos mig.  Daniel har lite planer på hur flygplan skall uppdatera sig, en relaxavdelning med pool och spa tyckte han skulle finnas på ALLA plan. Ja inte the brightest star in the sky som sagt. But I love him.

Jag vet att jag klagar men Perelli har ett stort behov att byta stylist (Linda Bengtzing borde skaffa sig en). Alla hennes klänningar och korsetter ser helt bananas ut på en beniga kropp. Bobblehead.



Nuförtiden vet människan alltings pris men ingentings värde.  Oscar Wilde


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback