En dag vid havet

Nu har jag kommit hem efter en dag vid havet. D.v.s hur länge man orkar vara vid Hovåsbadet utan att dö av smärta av berget man ligger på. Och vi måste ligga på berget enligt Daniel.

På vägen dit när han hämtade upp mig höll vi på att bli påkörda och Daniel blev svensur. Så sur attt han svor, skrek och skulle köra efter kärringdjäveln och säga henne ett och annat. Han gjorde en u-sväng och körde efter bilen och ut kom hem biffig kille. Då körde Daniel förbi och sa inte ett endaste ord. Chicken!

Fruktan har ett syfte men feghet har inget. Mahatma Gandhi

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :D

Postat av: tovan

Men lägg av!!jag var verkligen också på skithovåsbadet och badade i bös och maneter. where were you? och jag håller för övrigt med daniel om att man ska ligga på berg. jag låg på den enda sketna gräsplätten som nns kvar på den hektar som badet innefattar och jag riktigt kände hur gräset under mig groddes med hjälp av andra människors gamla svett i brist på regn. nä, img blir det andra bullar!! pusss

2008-07-28 @ 19:13:14
URL: http://fatgirlslim.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback