Finess

Om man skall vara anonym här i bloggsfären får det gärna vara med finess, ungefär som den här bloggen. Rolig och småelak och allt sådant där. Däremot att vara born to be bitchy och inte kunna stå för det? Näää. Sen har jag alltid haft svårt att respektera tjejer som tar kort på sig själva i underkläder.

Som hon skrev till mig angående bilden nedanför
"oh btw är det shorts på pressbilden, vissa andvänder inte tanttrosor sweetie"

Öhhhh sötnos, det är fickor men för att ha fickor måste man ha på sig något över underkläderna.

Är fortfarande hos Amela och skall sova här. Har mitt eget rum med min egna TV, dator, fått böcker jag kan läsa och vet vägen till köket, LYX!

Det man prioriterar får man sedan stå för.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback