Fools like me

Lyssnar på Vanessa Carlton vars musik jag förknippar med vad som kan vara mitt livs största kärlek ÄN SÅ LÄNGE. Annars dör jag. I efterhand kan jag tänka att jag inte riktigt vet vad jag syssla med men kär var jag allt. När känslorna en gång har slocknat så är dom borta för alltid. Skulle jag träffa honom idag skulle jag inte känna någonting. Samma sak med mina ex, före detta kärlekar, ragg, hångel, killar man varit på date med och flörtar. Nothing, nada.

Vi tror alltid att vår första kärlek är den sista, och den sista är den första. George John Whyte-Melville

Kommentarer:
Postat av: Jennie

sjukt ... jag känner exakt likadant... fast det kasnke är så med känslor.. så länge man är uppe i dem så finns de där,men när man släpper på dem så lossnar de...

Postat av: anna braun

lööööv is a strange thing

2008-07-09 @ 20:15:59
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback