Helt djävla sickt alltså

Ikväll skall jag till Christina som är en av de ballaste jag känner. Hon är vad man kan säga helt störd i huvudet på ett bra sätt.

Alex är självklart där, för det första för det är hans kompis ursprungligen och för att han åker snart. På måndag till Italien för hans mamma fick för sig att flytta dit så vips har hon köpt ett hus där och därefter till London för att vara borta läääänge.

Allt är komiskt. Det största allvaret är komiskt. Till och med tragedin är komisk. Harold Pinter

Kommentarer:
Postat av: Sophie

Om du vill ha dig ett gott skratt, kolla in klippet på min blogg :)<3 Hoppas du får en trevlig kväll med Christina :)

Postat av: anna braun

har du tagit dig tid att kommentera skall jag självklart se videon

2008-07-19 @ 02:52:41
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback