Jag mår illa

Jag är så trött att jag knappt inte vet vad jag heter. Hälsa på Becka idag och så fort man hade tagit sitt första steg inne på Sahlgrenska mådde jag illa. Jag mår dåligt när jag är på sjukhus även om jag bara hälsar på andra och speciellt om de inte har 8bitars på rummet. La mig själv i sjukhussängen och klagade på att jag inte fick halva sängen och så försökte jag sova. Det gick inget vidare för både jag och Ellen mådde illa, det känns som man läser i en bil som kör fort sa Ellen och precis så kändes det.

Är så fruktansvärt hungrig. Har inte ätit något på hela dagen fast det brukar jag i och för sig inte göra innan sex. Är jag i skolan så äter jag lunch men annars inte speciellt ofta och frukost äter jag aldrig. Skall bli gott med och mysigt med söndagsmiddag. Jag skall äta sparirs med lax- och romsås som jag suktat efter länge.

Såg lite på Nyhetsmorgon Söndag imorse och jag kräktes lite i mun (favoriteuttrycket nu verkar det som).
Charlotta Flinkenberg är så smaklös.
 
Ingen kärlek är mer äkta, än kärleken till mat. George Bernard Shaw

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback