Kill them all

Nu för tiden (några få dagar men ändå) har jag lagt mig tidigt, vaknat tidigt och det känns väldigt Svensson och bra. I alla fall nu när det är sol och man gör det yttersta för att bli brun. Jag har allt fått lite färg men jag är lite besviken för jgag har fått för mig att jag brukar få mer färg på kortare tid. Det är det jag säger till alla i alla fall,  "ge mig två dagar så är jag brun". Lite stor i käften var jag allt där.

Hos Daniel igår var det mysigt och framför allt gott. Grillat is the shit! Fanns bara en sak och klaga på och det är alla dessa getingar. Jag tycker inte om att trampa på myror ens men döda gärna alla getingar. Jag skall döda så många att man skall kunna tala om getingholocaust. Igår på Hovåsbadet kunde man inte ens äta eller dricka utan att dom var överallt. Daniel sa att getingar inte tycker om saltvatten så vi satte oss på en liten avsats nära havet när vi skulle äta. Hur brant som helst och arean var 1 gånger 0,5 meter och getingarna kom. Daniel klättrade upp medan jag satt där och hade ingenstans att ta vägen när dom anföll mig. Daniel hade slängdt över lunchen på mig så där satt jag och var varje getings våta dröm när jag blev attackerad. Daniel har ändrat sig vad han vill bli i sitt nästa liv, förr var det fisk som blev till nyckelpigga och nu vill han bli en bil(?!?!?!??).


Vi åkte förbi Daniels jobb på hemvägen och där var hans kollega som putsade sin relativt nyinköpa bil och var hur stolt som helst. Han kommer från Norrland och det säger väl allt.  Han putsa och putsa och då säger Daniel till honom "lägg av det är en djävla Polo inte någon Ferrari". Mr nice guy.

Om du har sett en geting som försöker ta sig ur en halvfull läskflaska, så vet du vad livet går ut på ibland.


Kommentarer:
Postat av: Nickie

Daniel verkar verkligen vara en sköning :)

Postat av: anna braun

han är en lirare :). whaaaat jobbar du inte idag? det är du värd

2008-07-29 @ 11:44:06
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Nickie

Jo, men jag börjar två. Gött att det är dåligt väder när jag ska jobba, woho! Jag är dessutom kräfta på ryggen :)

Du och jag ska ut i helgen serrö...

Vi ska till peacock på lördag. Vad säger du?

2008-07-29 @ 12:13:53
URL: http://www.glife.se/NickieA

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback