No kidding

Saxat från the one and only Peyre:

"Jag har länge undrat varför folk i det här landet är så rädda för lite hud.
Jag kan tycka att det är snyggt att gå med en liten trasa om det är på rätt sett.
Jag skulle vilja att svenska folket slappnar av lite, det är bara hud eller hur?
Så fort det är någon artist med med kortkort blir det rubriker som NAKENCHOCK!!
Svenska tjejer är ju snyggast i världen, inte ska de gömma sig!
Det är ju trots allt sommar och det är varmt (ibland).
Jag bryr mig i varje fall inte om vad folk tycker.
Jag kommer alltid vara som jag är och jag älskar kortkort!"



Kortkort

För tjugo år sedan fick personalen i klädaffärerna sätta prislappar på bikinis. Nu får de sätta bikinis på prislapparna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback