Partaja

Ellen åkte imorse för hon skall självklart till Mallis i två veckor medan storasystern är hemma och tråkar. Det positiva med att hon åkt är 1. presenter och ännu viktigare 2. jag kan flytta in till hennes rum som är svalare. Gav henne ovärderliga tips till resan som jag själv aldrig följde som använd kondom. Ja, jag skämtar.

Igår träffade jag
Nickie och jag höll på att svettas ihjäl på resan dit. Dels för att det var kvavt och varmt på spårvagnen och för att jag som vanligt var lite försenad. Bara några minuter men det är fortfarande oförskämt. Hon stod och väntade på mig vid hållplatsen och hade på sig en klänning som var to die for medan jag skämdes för min var så kort. Vi hängde på Bliss i några timmar som för varenda gång bara blir folktommare och folktommare. Det är som jag brukar säga när jag börjar hänga på ett ställe så är det på top men så fort jag satt min fot där börjar folket försvinna till andra ställen. Såg en kille som jag kysste för en 5 år sedan och jag ångrar mig så pass mycket att varenda gång jag ser honom vill jag hoppa in i duschen och hälla tvål i munnen.

Daniel kom dit med en arbetskollega och så gick vi tre till Push. På bilderna ser det ut som det var helt fullt ut men det var det inte. Göteborgarna har väl anlänt till Troppan.....haha stor chans. Daniel gick innan mig som tyvärr börjar bli en regel än ett undantag men jag hade kul ändå. Har man inte kul med sig själv (och vackra pojkar...en var så snygg så ni kan knappt ana) vem kan man då ha kul med.

Den djupa urringningen på en kvinnas klänning betyder ofta ett djupt ingrepp i en mans liv. Johannes Heesters

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback