Promis



Kom precis hem. Fick ett ryck och åkte in till stan för att ta några drinkar. Och så en flaska vin på det. Jag kan verkligen tänka mig att det är såhär jag ser ut när jag klubbar (står vid baren och dricker.....och dricker).



Nej jag skämtar tyvärr och skulle jag inte gjort det så skulle jag aldrig skriva det här för då hade min pappa dödat mig. Men jag är i alla fall rastlös och skall ta mig en promis nu. Det är mer ljust än mörkt ute så det skall inte bli några problem. Kanske några Gothiakids som bor i skolan bredvid som är ute och ränner och det är ungefär så intressant det kan bli.

Golf är en trevlig promenad som förstörs. Mark Twain

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Lookin' good girl!

Postat av: anna braun

haha hohoh vesst

2008-07-14 @ 19:21:28
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback