Salta hav är det bästa

Kom precis hem från havet. Daniel ringde mig redan vid nio och var klar och halv tio skulle jag stå utanför mig. Sagt och gjort och där stod jag som ett fån och väntade och väntade. Men till sist kom han men det var allt nära att det inte ens blev av. Vi åkte till Hovåsbadet och det var gummor och gubbar överallt. Ganska okej om det inte hade varit för damerna vill inte bli blöta i håret och jag vill hoppa. Vi badade och badade och havet som precis som det skall vara, ganska kallt, ganska varmt, salt och uppfriskande. Vi klarade av fyra och en halv timme, sen bar det av hem och här sitter jag lite senare.

Jag älskar hur Daniel tror jag vet allt. Från hur det känns att får barn (vad jag vet har jag inga ännu, men det gör ooooont har man hört) till varför fiskar inte kan leva där det inte är vatten. Jag svarar på allt han frågar men ljuger friskt. Vill inte sabba illusionen att jag kan och vet allt. Det bästa av allt idag var att vi inte orkade leta efter parkeringsplats så vi ställde den hos en f.d klasskamrat till mig och en f.d vän till Daniel och lämnade en lapp bara. Men bilen stod kvar när vi kom tillbaka.

Utan vatten hade vi blivit av med alla drunkningsolyckorna på somrarna. Men å andra sidan hade vi blivit av med livet i samma veva.

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Hej min vän. Vad har du för dig? Jag dricker vin (själv, hör jag alkisvarning?)och är lite sugen på att göra något. Du skulle ut ikväll alltså, vart då? Fan att jag jobbar hela fucking helgen!!!!!

Puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback