Skämtar dom med sig själva

Igår var jag som sagt ute. Mötte upp Christina, Alex och några arbetskompisar till Alex som hade hamnat vid bordet bredvid. En av dom hade Ebba Von Sydowröst och såg ut som en blandning mellan AnnaCarin och Linda (som finns här som blogglänkar) så det kanske inte var någon hit. Hon pratade om förra helgens utgång och om någon kille hon hade träffat. "Han kanske sitter kvar där fortfarande och väntar på mig", sa hon. Troligen inte svarade Christina.

Jag och Alex gick till Peacock på Hamngatan där kön var lika lång som bred på alla håll och kantar. Skämtar dom med sig själva sa Alex ungefär 100 gånger vilket verkar vara hans favoritereplik. Men man kan undra det, kön svinlång och folktomt inne. Men vad gör man inte för att ställe skall se attraktivt ut. När jag gick såg jag smörsångaren Stephen Simmonds komma och var partyglad. Skall inte han vara och skriva lite låtar istället för festa jag menar hans senaste hitlåt kom väl tidigt 90tal.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback