Smoky eyes

Daniel tyckte jag skulle hålla honom sällskap och skrattade honom rakt i ansiktet (per telefon) men vek till sist som så många gånger som innan. Han mutade mig och en timme senare var jag där. TRE TIMMAR hängde jag på hans jobb och fick göra roliga saker som räkna kassan, hänga med Ellens kompisar som kom förbi och dricka cola.....massvis med cola. Jag älskar oss tillsammans för vi blir så förbannat lata, bryr oss inte om något och charmigt odrägliga. Nu kom jag precis hem och luktar rök för Daniel röker alltid i bilen. Vi är som sagt lata.

Svante skall ut på de sju haven i ett par dagar och jag tyckte han skulle ta med sig en bibeln. Det behövdes inte enligt honom då han "kan den utantill sen våra dagar med Åke Sander. Lovar att göra Leonardo-posen i fören om de erbjuds tonfisk. Ses om ett par dagar, puss hej Senortia och då kör vi en läcker teologafton." Aj löv Svante.

Jag latar mig inte. Jag löser världsproblemen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback