Meoooow

Jag köper sjukt mycket krafs. Kanske inte just nu eftersom min ekonomiska situation denna sommar inte är något att skryta med men annars. Allt är billigt men jag vet inte riktigt när jag skall använda dom och vart jag skall förvara det. När jag är i affärer får jag små ångestattacker att jag måste få med mig grejerna hem. Köpte med mig lite saker från Indiska för inte så länge sedan och när jag gick därifrån så tänkte jag på allvar att jag kan inte leva utan dessa grejer. Här har vi några av sakerna, en skyddsfågel och en Buddha man har rökelse i (rökelse som jag för övrigt hatar).



Det är Batman på tv. Jag har alltid älskat Batman då jag och pappa alltid kollade på serien Batman och Robin när jag  var liten. Batman, James Bond och Zorro (ja jag vet) växte jag upp med och älskar än idag. Snart kommer den nya Batmanfilmen och det skall jag se det första jag gör. Så helst på torsdag då. Men det här är min favorit sedan innan. Mycket dels för att jag älskar älskar Danny DeVito och Michelle Pfeiffer som Catwoman.

När en film gör succé handlar det om affärer. När en film inte gör succé handlar det om konst. Carlo Ponti


Kommentarer:
Postat av: flygvärdinnan

Kss Kss Mjau...

hej vännen ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback