I rather dance with you than talk to you

Jag vet vart de fulaste killarna i världen kommer ifrån satt nämligen bredvid ett pojklag från Skottland på bussen idag. Rödlätta, fräknar och knubbiga, men artiga var dom i alla fall.

Igår vart jag ute. På Peacock på Hamngatan som är det enda (bra) alternativtet på torsdagar. Gick på
Nickie (ja jag är sjukt stolt över att kunna göra coola länkar nu) och hon blev nog lika överraskad av att se mig där som jag att se henne.  och alltid är det lika underbart att träffa henne. Var ute med Alex, Amsan, Iris, Elenore, Reza och några fler och fan vad jag fick jobba på min fylla men jag lyckades till sist lagom till stängning. Gav ut mitt nummer till en söt kille som frågade så han får gärna höra av sig i med att ingen annan gör det (känn dig träffad ja, du får gärna fråga chans eller något annat barnsligt sött, du har lixom första pax för mig).

Jag kände mig som om jag var 11 år igen igår. När jag gick på mellanstadiediscot och inte visste hur man skulle dansa och härmade en tjejs varenda danssteg. Till sist sa hon till mig "du behöver väl inte härma mig hela tiden" och sedan dess innebar varje mellanstadiedisco chips och cola och häng i kiosken istället för dansgolvet. Igår härma jag Elenores varenda move men hon sa inte till mig att sluta.

Aktiverade mitt facebookkonto enbart för att sno bilder från Amela. Mina fina kompisar från igår. Dom är söta med men tro inte att jag är ytlig flr jag har fula kompisar som typ Daniel. Haha jag skämta bara. Men jag älskar när man frågar honom vilken kändis han tycker han är lik (ja vi leker den leken) så säger han alltid Jackie Chan (bara för att han är från Asien med).



Flickan som inte kan dansa påstår att orkestern inte kan spela. Judiskt ordspråk

Kommentarer:
Postat av: Nickie

jag tycker att jag ser ut som en man på det kortet!

Postat av: anna braun

en man och ett par bröst som festradarpar. kan det bli bättre :)

2008-07-20 @ 02:36:53
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback