Dum eller dummare

Vissa gånger behöver man bara en hederlig fylla för att allt skall falla på plats och det fick jag mig igår, med råge. Jag fick med mig min jacka och det är jag stolt över, det gäller att glädja sig åt de små sakerna här i livet. Det roliga med Göteborg är att om ett tiotal befinner sig i Båstad så stannar halva Pushs klientel hemma för att de inte vill visa sig ute. Dock inte jag men det är en annan historia. Fick vänta på Spännis igår som i vanlig ordning var försenad men om det är någon jag skall vänta på så får det vara Spännis. Satt i busskuren och småpratade med en full amerikan som övade på golfsvingen när Spännis dök upp med sin vita springare. Vi åkte till Örgryte för att förfesta hos den trevligaste (och snyggaste, jag har mobilkamerakort och det blev juh bra med min sketmobbe. Sedan vet jag inte hur man överför bilder till datan heller) tröjvikaren i stada och där fick jag inte mer än tre nya bekantskaper. Så om jag fortfarande hade haft facebook hade jag genast addat dom (och alla andra man hejar på för det är väl så man gör?).  I alla fall så hamna vi på Push senare som ni kanske förstått och där gick jag på min gamla kärlek.  Han var den några år äldre grannpojken och jag var head over heals inlove i.  Den dagen jag insåg att det inte fanns några känslor kvar alls var den dag vi stod i en gränd vid midnatt och kysstes. Ganska romantiskt om jag själv får säga, i alla fall om man tar bort det där med illaluktande gränd.

Har du inga presenter med dig hem Daniel så är det ingen idé att du hör av dig när du komme skämt åsido.....hmmmm.



Alex har klippt sig, han ser precis ut som Jim Carrey i Dum & Dummare alternativt modellcool som Ellen tyckte.

Fylla är inget annat än frivilligt vanvett. Lucius Annaeus Seneca

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback