Varför

Varför var det ingen som var vänlig nog att sa tll mig att jag inte kunde gå runt i den här hårfärgen? Inte ens Daniel sa något som alltid säger till en att man ser för djävligt ut. Ellen sa det dock men hon säger jämt sådant. Fast Sarah rådde mig faktiskt att kanske färga håret när jag tänker efter. Det är sådant man inte tackar för då men efteråt.



Och jag måste erkänna att jag tycker jag är lite rolig som verkligen gick runt med det där kastmärktet i pannan ute på ljusa dan. Jag skulle nog kunna tänka mig att göra det någon dag snart för jag är så annorlunda och nyskapande....öh. Nu har jag alla mina naglar målade lila utan mitt ringfinger, det är rött. När jag hade alla andra naglar rosa var det rött, de andra blåa, det rött, ja ni förstår. Det röda på ringfingret står för att jag inte har en ring på mitt finger och jag har tänkt att jag skall ha det så tills jag får en. Så när jag är 80 år kommer jag gå runt med ett rött finger. Mitt nästa projekt är att köpa ett riktigt fet armband. Stor rapparguld(fejk of course)kedja där det skall stå add på. Aja jag vet juh att jag är pinsam i alla fall, ett steg i rätt riktning.

Träffade en kille ute några helger förra året, lite flörtande, lite sms och sådant men det blev inte ens en kyss. Jag undrade lite varför för han råstötte men nu vet jag han har kommit ur gaderoben. Där ser man, men det var väl tur det han var för snygg för sitt eget (och mitt) bästa. Vår kompis Pepsi var TILLSAMMANS med en tjej i något år och sedan blev hon lesbisk det tycker vi är väldigt roligt. Det kan man ha himla kul åt men nu kanske jag skall vara tyst men jag gjorde i alla fall inte någon gay.

Många kräver "nytänkande". Här kommer en ny tanke: Låt oss rätta oss efter de bästa av de gamla tankarna. Mikal Rode

Kommentarer:
Postat av: Julia

men Anna du är ju ännu mer vacker!!! :)

Postat av: anna braun

youre toooo toooo nice :). det var du som modellen på festen och jag en annnan modells bihang sist vi sågs :)

2008-07-19 @ 02:52:05
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback