Woooooo

Jag kan inte låta bli han är så cool. Han har en väldigt speciell plats i mitt hjärta den där Rolle.





 

Dom är juh elaka men han verkar juh inte förstå det själv så det gör det inte så mycket. Fast jag är inte så mycket bättre jag skrattade nämligen ihjäl mig när jag var hos Christina sist. I med att hon inte bara är ett stort fan av John Mayer utan även ett die hardfan av Ted Gärdestad så är hon inne på diverse forum och försöker komma över specialutgåvor och allt annat möjligt krafs. Där började hon pratad med en kille (hon har pojkvän sedan hur många år sedan så inget sådant) som sedan skickade några klipp till henne där han satt vid datorn och sjöng på Ted Gärdestad låtar. Det var riktigt bad och då är jag snäll. Herredjävlar vilken kille, oh my oh my. Han hade frågat henne vad hon tyckte och hon hade svarat att du kan inte vara sann, det låter fördjävligt. Skrev du så frågade Alex lite chockad. Nej inte riktigt, jag sa att det var asdåligt. Så hon lindade in det lite, snäll som hon är.

Skall till Daniel upp och det blir juh buss upp dit. Tycker allt han kunnat hämta mig och jag hatar att ta bussen med alla som skall upp och bad i vår sjö. Jag vill inte att de skall tro att jag är turist med jag är uppvuxen här. Jag kommer komma en kvart för tidigt eller för sent. Kommer jag för tidigt kanske jag måste hjälpa till och det vill man inte.

Mannens idé om att hjälpa till i hushållet är att lyfta på fötterna så att hon kan dammsuga.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback