Be kind to my mistakes

Inget ont om polacker men det låter som om vi kom från Polen igår så jag skall väl skriva om meningarna så man förstår att vi är födda här.

Skulle iväg på promis förut och tänkte sätta mig på något så ohippt som en stegräknare. Nu är det bara eftermiddagskaffe och stavar och sen är jag officelt en tant. Jag fick i alla fall inte igång den men när mamma kom hem hade hon allt fått liv i den lilla djäveln. Så med andra ord är jag bara oteknisk. "Hur får man den att sluta räkna steg" frågar hon så där konmmer jag in i bilden. Sätta igång saker är inte min grej men avsluta, med våld eller icke. "Lilla mamsen, lägger vi den på bordet så kommer den nog inte räkna några steg. Nu får du ställa dig spisen kvinna, Alex kommer om fem". Hade pappa hört mig prata så till mamam vet jag inte riktigt vad som hade hänt men han var ganska duktig på att se till att mamma gjorde mat och han konverserade under middagarna när de var gifta. Allt han klagar på mig har han varit rätt duktig på själv som att ha åsikter om folk, skämta om andra, vara dramtisk och barnslig. 

När en kille säger att han har heeelt galna kompisar skall ni fly fort som satan. Att ha galna kompisar brukar inte handla om att de dricker som as utan snarare att de är som Gareths kompisar i "The Office". Kom bara att tänka på det nu apropå ingenting, inget specifikt som hänt på sistonde som fick mig att tänk på det. Så du kan känna dig lugn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback