En vinnande kombination

Vad skulle man göra utan kombinationen pantade brudar och bloggar? Hittat en ny favorite, http://annacarinw.blogg.se/, och hon är ingenannan än RobinsonRobbans ex. Även om jag anser att hon inte är det vassaste kniven i lådan så verkar hon inte hålla med. Hon är smart, hon fick nämligen MVG i filosofi i skolan:

"Jag är en väldigt filosofisk människa. Jo, det är säkert. Jag hade dessutom MVG i filosofi i skolan.
Funderar otroligt mycket kring existensiella frågor. Vad händer när man dör? Vart slutar universum? Med mera.
Universum är jobbigt att tänka på tycker jag."


Hon, Linda Ekholm och några andra tjejer jobbade på KISSefterfesten och skulle "se snygga ut" (citat från henne, ej från mig) och hon skriver om två pinsamma tjejer vilket inte är allt för svårt att klura ut vilka de är.

"Måste dock säga att jag skämdes en aning över mitt eget kön igår. Fy f*n vad en del tjejer beter sig slampigt!
Det var två blonda tjejer som klängde, bokstavligt talat, på Gene. En av tjejerna var jättetjock och en av dem hade bara jättetjocka läppar. De sprang efter honom hela tiden och kramade på honom och bad om hans nummer m.m. Shit! Tjejerna var omkring 25 år. Snälla... Gene bara kollade på mig och såg helt uppgiven ut......jag vet bara att jag skulle skämmas REJÄLT idag om jag var dem."

Kommentarer:
Postat av: joymonkey

Vilka kan det vara?? HAHA

Postat av: Anne

My god!! "Men allting som expanderar (växer/blir större)" håller på å dö av skratt! Jag ska oxå börja förklara alla ord som kan antas vara komplicerade, men i tal istället för skrift! Det är humor d!

2008-06-26 @ 00:36:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback