Jag är fiskfjäll ooookkkkeeeeeejjjjj



Skall sluta men ville visa upp denna? När pappa kom med Ellen idag hade jag på mig den och de sa båda i kör "skall du på maskerad". Det skulle jag inte, inte vad jag visste om. Någon fest där alkoholen inte är slut ännu är nog den festen jag missat. Det där med botten upp efterlevs verkligen.

Nu börjar sömntabellen verka. Jag kan inte beskriva verkningsförloppet så bra men man blir tung i kroppen, trött och avslappnad. Allt det bli man i en omotoriskkropp som kan slå i väggarna när man skall till köket för hämta ett glas vatten. Hinner tillbaka till sängen och sekunden efter sover man och kan sova riktigt länge. Sova i 40 timmar som Perelli och då har man inget att skylla på. Utbränd? (börjar den v. 31), skilsmässa? (nix mamma och pappa fixa den själv i första ring), barn att ta han om? (jag är barnet som behövs tas hand om), maniskt trännigsschema? (gick faktiskt långpromend idag, vet inte vad som föll i mig). Nej jag är ingen Perellistar.

Kommentarer:
Postat av: A<

jag gillar att du ser så arg ut!

+ att du ser helt okej ut i fiskskinn

Postat av: anna braun

jag tycker med det passa mig... hoho

2008-07-02 @ 08:39:31
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: A<

allt klär en manipulativ jävel som jag brukar säga

2008-07-03 @ 14:11:30
URL: http://cocytus.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback