Lite film är bättre än ingen

Nu har jag och Beckis kollat igenom det jag filma från hennes student. Jag funderar på om jag skall sluta att drömma om att jobba med film, efter det jag sett skulle jag nog inte ens platsa att koka kaffe till platsansvarig. Åh det var så dåligt, inzooming, utzooming, suddigt, på marken och hackigt. Jag filmade utspringet, sa att jag fick världens bästa film och nu när vi kolla på det såg man bara skor. Va faaaan, hur kan man tro att man filmer på några människor som springer ut när jag bara filmar marken. Aja, lite film är bättre än ingen, eller?

Kul att man hör sig själv tänka högt. Som när Alex läste i hennes studentmössa och någon hade skrivit du har så vackra ben och jag säger va fan var någon full vid tio redan, han måste ha däckat nu om han skrev så. Ellen du borde se filmen, du är sån djävla bitterfitta, precis som i verkligheten.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vad har hänt med flygis?

2008-06-16 @ 22:28:20
Postat av: anna braun

poooofffff....hon är borta för tillfället, kanske uppstår som fågel fenix. i hope so


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback