Tillsammans är man mindre ensam

Nu har jag målat naglarna IGEN. Jag är för rastlös för att låta två lager nagellack torka så jag syselsätter mig snabbt med något lätt och nagellacken smetas ut på valfri plats eller klädsel och då är det bara att göras om. Inte för att jag egentligen bryr mig, brukar gå runt med avskavt nagellack mest hela tiden men har ändå inget bättre för mig förtillfället. Pappa kommer och hämtar mig kvart över sju det vill säga tjugo i åtta i pappatid och sedan skall vi som sagt till Södralide för att äta, dricka, pussa på Ellen men främst för FOTBOLLEN! Är du på Alex, tycker inte om när du är för fin för inte ta mina samtal men du jobbar väl? Eller så är du fri som fågel och vägrar svara, jag tror självklart på det förstnämnda.

Kommentarer:
Postat av: princessan

du, var har flygvärdinnnan tagit vägen?

2008-06-10 @ 16:17:01
Postat av: anna braun

jag har inte pratat med henne. men hon hade en bild på hf och tuttelisans vän som hon tagit från hennes blogg mycket möjligt att polish.f hört av sog till blogspot och hon har blivit avstängd. men hon återuppstår det gör hon alltid. men skall kolla som sagt vad som hänt


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback