Drinktips eller i alla fall vintips

Jag vet att jag börjar ta Roland Schivedius-temat  lite väl långt men kolla in dessa bilder. He is a man, he is the man.

image823
image825


image824

Vitt vin med citron, det är fina grejer det.

Daniel se nu vad du gjort. Jag hotade någon från GP till livet när dom ringde. Var hundra på att det var du i med att du ringt tusen gånger idag så svarade jag är det Daniel skjuter jag skallen av dig. Så nu måste vi prenumerera på GP till nästa milleniumskifte.

Jag älskar Simpsonsavsnittet som visas på 6:an nu. Joy of sect heter avsnittet och handlar om the leader och dess sekt som hjärntvättar Springfield. En sekt tror jag skulle passa mig utmärkt, typ scientologi. Det här är i och för sig ganska roligt. Denna reporter gjorde en dokumentär om scientologi som inte uppskattades så dom förföljde honom, filmade varenda steg han tog och hälsade på han och hans grannar nattetid. Till slut så blev det för mycket för John Sweeney, minst sagt:


Kommentarer:
Postat av: Christina

Anna- Hur lägger man ut youtube-videos? Hoppa allt är bra! kram

Postat av: Slippery Sal

Är det bara jag som tycker att Rolle är sjukt lik den gula gubben från Sin City?

http://www.virginmedia.com/microsites/movies/slideshow
/topcomicvillians/img_2.jpg

Bildgoogla yellow man sin city om inte länken fungerar!

Peace out...

2008-03-18 @ 11:21:49
URL: http://slipperysalamander.blogspot.com/
Postat av: Anonym

haha Rolle äger... börjar bli lite smått besatt.

2008-03-26 @ 13:03:49
URL: http://maleinhs.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback