Gentleman

Jag har en gentleman bredvid mig. Han bad om ursäkt för att han svarade i sin mobil här i biblioteket. Först hajade jag inte alls men sen trillade poletten när att vissa faktiskt följer de regler som finns på ett bibliotek. Jag gör det inte men det spelar inte så stor roll nu när ingen ringer mig.

Tänk att människor faktiskt söker information här och inte är inne och läser skvaller på Perez Hiltons blogg, om hur många skor Oksana äger, slösurfar på Aftonbladet (och läser om några skidåkare som är fast i en lift i Dalarna. Själv lyckades jag hoppa av för tidigt från en sittlift en gång. Inte så att jag missbedömde situation helt och hoppade 100 meter innan det var daxs och 20 meter ner till marken utan jag hoppa nån meter innan det var tänkt och hamnade under liften. Det var lite spännande och do mvar tvungen att stänga ner allt så jag kunde ta mig upp på fötterna (skidorna) och därifrån) eller om dom har några ny vänförfrågningar på facebook. Åh facebook, det skall jag kolla nu. Där var det mycket kul som hände men jag fick reda på att Daniel Olsson skall fixa fondue ikväll. Very interesting. Sen har min favvoDaniel, Daniel Kirjonen, Chippenesen uppdaterat sin profil med lite franska. Du skämtar med mig va?

Två livslevande alkisar kom in nu. Det här kan bli kul.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback