I bet you look good on the dancefloor

image833

Jag och Daniel skulle inte ut igår. Det hade vi till slut bestämt oss för men någon högre makt fick oss i alla fall att sätta på partajkläderna och ta oss ut. Skulle jag säga att det var den roligaste kvällen i mitt liv skulle jag ljuga men jag fick i alla fall träffa Rolle. Nu kan även ni ta del av äventyret Rolle (nej jag är inte med på bilden but I wish), gå in på kanal5.se så finns hans auditionfilm där, redo att avnjutas. Saxat från kanal5.se:

"Roland Schivedius åker ända från den fantastiska västkusten till huvudstaden för att få chansen att visa upp sig för juryn i So you think you can dance Scandinavia. Det blir ett oförglömligt möte för alla inblandade.

- Jag gillar att dansa som Madonna, berättar Roland. Och jag har nästan fått in Michael Jackson-movesen. Alltid när jag är på nattklubbar så jublar publiken och tjejerna säger: Dansa med mig, dansa med mig Roland."

När jag vaknade idag så kände jag att aldrig mer utgång. Inte för att jag var bakis utan för att jag alltid har ångest dagen efter. Spelar ingen roll om jag inte druckit en droppe (hänt en gång), uppträtt exemplariskt (händer väl kanske aldrig) och sett ut som en dag (händer absolute aldrig). Dessutom vaknade jag upp med ett blåmärke på knät men det var inte mitt fel. Hade inte spelat någon roll om jag var spiknykter eller ej för isen låg där gömd under snön. Väldigt lömskt! Jag fick med mig en person av de manliga könet igår, tyvärr var det bara lilla Daniel som sov över här i Ellens rum (japp vi skall sanera rummet och bränna sängkläderna, haha).

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer och imorgon så kommer Daniel och Challe hit och äter påskmat med familjen och sen skall vi troligtvis ut.

image831

Kolla här på Thina och Paola. Dom vill man juh inte gå ut med, hetare tjejer får man leta efter och bredvid dom skulle man se ut som den vilsna kusinen från landet.


Kommentarer:
Postat av: paula

nä du, nån gång får du allt hänga med


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback