Torget is the place to be

Idag tog jag en sväng om Torget efter jag hade varit hos min psykolog för att uträtta några ärenden. Första anhalt var Systemet där jag såg (och hörde) några killar från min högstadieskola. De skreck över hela Systemet om de skulle ta Moeten eller gula änkan och där stod jag i ett hörn och talla på flasköl för en tia. Dom fick i alla fall inte hänga med mig hem idag men någon dag snart jag köpte bubbel jag med men inte varken Moet eller gula änkan, suprise suprise.

Sedan gick jag på massa kompisar som Tove (japp du är min kompis nu) som sa att hon skulle ha en hemmakväll och slappa men jag såg allt en bag-in-box i ena handen och jag sa att jag skulle på middag med en cheeseburgare i käften. Därefter träffade jag både Enis och Iris som hade sällskap och jag har aldrig känt mig så populär.

Jag är på fantastisk bra humör även idag. Det här börjar bli lite läskigt men jag klagar inte. Snart skall jag på middag till Christina som fyller år.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback