Vem är du, vem är jag, levande charader

Ni som bor i Göteborgsområdet har alla läst GP både en och två gånger. Del 3 har  några sidor, Graffiti, då 12åringar får skriva lite kludd i Pulitzerklass. Idag kunde man testa och se vem man var i "High School Musical" och det ringde Daniel mig och vilja göra. Jag vågar inte göra det på mig, vi kan väl göra det på dig. Jag blev efter några om och men den blonda, coola tjejen hur det nu gick till. När Daniel ställde frågorna hade han invändningar precis hela tiden:
- Vilket är ditt favoriteämne?
- Mode.
- Mode? Hahah. Det ser man juh på dig. Hahaha...
- Men vad skall jag ta då, det är knappast kemi, inte piano och inte gymnastik. Det får bli E, mode.
- Aja om du säger så. visssst.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback