Welcome to my world

Så nu var jag hemma igen. Min psykolog drog ut på tiden, med en annan, så jag fick snällt sitta där på min plaststol och se dum ut i en extra halvtimme. Ut kommer en kursare som jag läste skrivarkursen med och hon måste vara lite poco loco i med att de tydligen hade att prata om sååå mycket. Jag själv är helt normal och det visade mitt personlighetstest som jag lämnade in förra veckan. Vi gick igenom det idag och titta titta vilka godsaker vi hitta, jag hade en liten släng av borderline, full pott på depression och är narcissistisk. Någon som vill umgås med mig kanske? Bara att höra av er till en narcissistisk, deprimerad människa med borderline.

image811

Sedan tog jag mig till Torget och inhandlade helgens födointag då mamma är borta. En vattenmelon, en muffins, emser och en sväng förbi Systemet. Jag är mycket för kostcirkeln.

Kommentarer:
Postat av: Mattias Göteborgaren

haha du är för härlig grannen :P

2008-03-14 @ 20:07:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback