Av flera olika anledningar

Jag blev inte tappad som liten (inte vad jag vet om), så misströsta inte, länkuppdateringarna av bloggar är bloggar jag tycker om att läsa av olika anledningar. Jag stör mig på bloggaren, hatar bloggaren, tycker bloggaren är störande, eller dylikt.

Som den här tjejen, Hertiginnan af Anne Uppsala (
http://veckomagasinet.se), hon framkallar alla ovanstående känslor och fler. Man tror inte att människan är sann men det är hon och då blir man plötsligt väldigt mörkrädd och glad över att hon bor i Uppsala. I med att hon är en mångtyckare får man inte vara sämre själv. Hon brukar klaga på folks utseende men hyllar sin egen kropp då den är kurvig. Kära vän, det här är en kurvig (to die for) kropp:

image895

Det finns alltså kurviga kroppar och något som heter obese, men nu skall vi inte vara sådana. Älska er kropp eller något!

Kommentarer:
Postat av: Blipp

Tävling på G, missa inte ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback