Dead Fish

Igår var jag ute ett tag men på väg upp till Loca gick man på alla gamla kändisar som precis skulle vidare, dålig tajming. Idag vaknade jag upp bakis som få och trött och skulle iväg och passa barn. Väl där tyckte minstingen att vi skulle tvätta fiskarnas skål och jag tänkte att hey det här är ingen bra idé  men när hon sa att då kan vi väll leka kurragömma slet jag till mig skålen. Julia gick igenom hur man tvättar skålan i detalj, man tar en chipsskål utan chips och lägger dom där och det gjorde jag med. Allt annat förlöpte inte som planerat, först så kunde vi bara räkna till tre fiskar när vi hade lagt över dom till chipsskålen utan chips och fann en ligga på diskbänken. Det hade hoppat ur men det var inte för sent för att rädda den. Jag tvättade allt, det gick skitbra och jag slapp leka kurragömma. Sedan när jag skulle lägga i fiskarna så låg tre av fyra fiskar helt stilla. Som en död djävla fisk. Då börjar jag fråga Julia om hon älskar sina fiskar och det gjorde hon och sedan frågade jag om hon skulle bli ledsen om de dog och det skulle hon verkligen. Sen märkte även hon att jag hade gått och blivit en seriemördare men hon var stencool. Hon sa att dom var svindöda och när jag tyckte att någon rörde på sig så sa hon att det bara var för hon rörde om i skålen med en slev och sen skrattade vi och skrattade och skrattade. Nu är jag i alla fall hemma, några hundralappar rikare och de tre fiskar fattigare.

Kommentarer:
Postat av: amela

nej haha men varför dog de?

Postat av: anna braun

skulle bara byta vatten och tog upp dom med en sked tyyyyp

2008-05-09 @ 22:01:30
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: anna braun

hon fyller snart 18 så hon är 5 år yngre än mig.

2008-05-12 @ 01:05:11
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback