EUROVISION

image902image903


När första 12:an skulle delas ut satt jag och mamma förväntansfulla i soffan och i med att vi inte hade fått 8:an eller 10:an så var juh 12:an vår. Men neeeeeeej, vi fick inte den och inte så många andra poäng heller förutom av Malta. God bless Malta men i med att invånarantalet på den lilla ön inte är skyhög så räckte det väl med två plan med charterturister från Sverige är där och fått tag i en mynttelefon. Jag röstade i alla fall på Armenien och Israel och så kommer en trio bestående av en tönt som öppnar skjortan, en konståkare som ser ut som Gareth (hohoho
http://www.bbc.co.uk/comedy/theoffice/gareth) från "The Office" och någon annan ful typ som spelar fiol och vinner. Ööööh, märks det att jag är bitter?

Finns några likheter mellan Spaniens bidrag och übertönten Mendez, skillnaden är att en av de skämtar:

SPANIEN:




MENDEZ:


Efter spektaklet ringde jag Daniel och så åkte vi och tröståt på Burger King.

Igår var jag ute och söp mig retarded, vissa snackar om Kristusfylla men jag tappade talförmågan och kunde inte sätta ihop meningar. Mamma var inte sjukt glad över att dricka med måtta inte existerar i mitt huvud och jag själv är halvnöjd, ändring på det pronto. Blev inget att kolla till Bliss igår men jag var på Sense, en sväng på Loca och på Amelas favoriteställe Push med den alldeles fantastiskt söta Nickie (http://www.glife.se/NickieA) och innan var jag med min favoritebitch Flygis.

Imorgon skall jag, mamma och syskona på restaurang och det är skrällvarning på om vi kommer komma därifrån utan att ha bråkat. Men i med att det är mors dag skall vi alla försöka lite extra.


Kommentarer:
Postat av: Nickie

Jag gillade Armeniern och Frankrikes bidrag. Rysslands bidrag förstod jag inte alls... Jag vart också lite väl onykter, fan... Inget bra alltså! Tack för en trevlig kväll iallafall.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback