Eurovision

Nu har jag hjälpt (gjort) min syster Ellens läxor. Hon gav mig uppgifterna och sedan gick hon runt och klaga på hur mycket hon har att göra och sedan hitta jag henne i sängen.

Kollat runt lite på olika Eurovisionbloggar och jag skiter om coola approach jag försöker framhäva försvinner, ni är juh trots inte så många (men en tappar skara. Världens bästa Max sa att hans två vänner Anton och Camilla läste min blogg. HEJ ANTON! HEJ CAMILLA! Ni måste vara otroligt käcka, trevliga, smarta och roliga människor. Fast ogillar ni min blogg är Max inte ä rätt sällskap) som läser men jag måste säga att jag ÄLSKAR EUROVISION. Jag är taggad till tusen inför nästa vecka. Två semifinaler, Sverige går självklart vidare och sedan är det en nagelbitare till final. Visst är vi favoritetippade som alltid enligt svenska medier, det var vi när Martin Stenmark var med sin hemska Las Vegas och det juh bra. Thank you Martin. Även om inte låtarna inte alltid är jättehippa så går det inte att älska Eurovision, det är så folkligt och håller ihop landet. Det är då alla börjar släktforska och upptäcker att dom är en hundradels ryss för att ha en backup plan och kunna heja på det landet med. Jag hade gärna haft med Österrike men dom djävlarna är inte med.

Kommentarer:
Postat av: Sophia

Hallå, jag läser faktiskt också din blogg! Vareviga dag!
Jag hade också velat ha ett hej!
haha

Postat av: anna braun

of course :). du med har ovanligt bra smak som snubblat in här och hållt dig kvar

2008-05-19 @ 22:57:11
URL: http://www.sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback