HUUUUGE

Den som söker skall även finna! Jag har hittat en sida som har ALLA FRIDAY NIGHT LIGHTS-AVSNITT! This is HUUUUUUGE (som Donald Trump skulle säga), jag tror inte ni förstår min kärlek till denna serie. Och sen att svenskarna i princip har ratat den underbara serie gör det hela mycket bättre för då är man juh lite spceciell och sådana hatar man juh om man inte själv tillhör den skaran. Jag är kär i serien, i Tyra, Smash, Buddy, Landry....ja alla! Grejen är bara att det är något fel på sidan (alternatvit mig....näää) som gör att efter varje sett avsnitt måste man stänga av datorn och gå in på sidan igen. Vet inte varför men så är det i alla fall. Det gör mig inte så mycket nu när jag håller denna serie så varmt om hjärtat och sen har jag aldrig varit ett fan av gå in på menu och stänga av datorn på riktigt sätt utan här blir det bar ett tryck på knappen. Jag respekterar inte mina materiella ägodelar och gör man inte det respekterar man inte sig själv, så lät det i någon Oprahavsnitt men hur kan man ta henne på allvar när varannat avsnitt handlar om hur man skall äta rätt och där sitter hon och inte direkt blir kallad skinny bitch. Och han, ser inte doktor Oz (Oz, den råa fängelseserien (dock så slår den inte Kvinnofängelset, en milstolpe i tvserielandet, så nu blev det referenser till referensen) som gick på 3:an med Dean Winters åååhhhh, det ända jag och mitt ex båda tyckte om) precis ut som Dextors seriemördarbror Rudy?

image886


Nu sömn.


Kommentarer:
Postat av: Flygvärdinnan????

Hur får man tag på lösenord till flygvärdinnans blogg?? Ge mig innan jag måste ta livet av mig :(
Fantastisk blogg btw

Ps. Oprah är rasist

2008-05-15 @ 23:22:41
Postat av: anna braun

thank you veeeery much. jag gick in nu och det gick? men om det inte går imorgon skall jag läxa upp henne och säga att hon inte kan göra så mot sina trogna läsare ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback