Igår var en bra dag

Igår var en bra dag. Började min dag hos frisören och satt där och svettades, jag litar inte på frisörer men det gick bra (tror jag). Sedan så köpte jag studentpresenter, en klänning och örhängen åt mig och tog mig hem. Solen sken som alltid i Göteborg så jag och Ellen låg ute och sola och lekte olika bokstavslekar. Först namnleken då Ellen vägrade accepetera Anki som namn för det är ett gosedjur och därefter maträttsleken då Ellen påstod att ekollon är ätbart, "vi brukar steka det hos pappa". Okej det kanske ni faktiskt gör men hos oss andra så gör man inte det.

Jag åkte till Daniels lillebrors studentmottagning där han fick ungefär 511 kors i med att han hänger i kyrkan mycket av sin lediga tid (att Daniel och Niklas är syskon är ett mysterium) och i slutet av presentöppningen så skulle hans flickvän SEDAN EN MÅNAD TILLBAKA läsa en dikt. Jag dog, det innehöll saker som dina ögon är som kristaller, du gör kalla dagar till varma osv. Någon föddes med navelsträngen runt huvudet ja.

Daniel ville till Bliss och i med att jag aldrig var där i fredags så åkte jag, Daniel, Emi och Pepsi dit. Vi skulle ta en öl men fastna när i några timmar och när helt plötsligt blev det knökfullt och från ingenstans kom Uno Svenningson och spelade. Kanske inte direkt min musiksmak men om jag skall vara ärlig var det riktigt bra och trevligt. Några timmar senare kunde man se mig gå till vagnen med mina skor i handen. Jag orkade verkligen inte bry mig om att jag var barfota i stan och på vagnen för mina skor dödade mig.

Idag skall jag till Kathrinelundskolans skolgård och hänga blommor på min kusin och Erik och därefter skall jag gå i stan med Ellen ett tag. Jag frågade vad hon skulle göra mellan skolgården och mottagningarna och hon skulle gå på stan med sina kompisar, det skulle jag med, med hennes alltså. Det får jag absolute inte men det skall vi allt bli två om. Sedan studentmottagningar.

image912
 Nu skall jag nog beställa VibraTone, NASAASTRONAUTER ANVÄNDER DEN sägs det i reklammen och i med att det direkt iiiinte är några fel på Christer Fuglesang så är det här ett måste.

image913

ÅÅÅHHHH SKALMAN HAR ALDRIG SETT BÄTTRE UT!


Kommentarer:
Postat av: Christina

börjat blogga igen :)

hade missuppfattat lite när alex kommer hem..

Postat av: Nickie

Nämen Anna, fick du så ont av dem. Och jag som tycker att de är sjukt bekväma jämfört med resten av mina höga skor.

2008-05-29 @ 10:36:36
URL: http://www.glife.se/NickieA

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback