Saker som är bra med...

Saker som är bra med att ha Ellen som syster. För det första låter vi exakt likadant så om det ringer och jag inte vill prata med personen kan man alltid säga jag skämta bara, det är Ellen, Anna är inte hemma. Sedan att när hon blir sjuk blir jag sjuk så det räcker om en av oss går till doktorn som ställer sin diagnos. Sist vann jag i sten sax påse så nu i helgen har hon varit hos doktorn och kommit fram vad det är för fel på oss. Förutom de uppenbara. Sist och inte minst är det bra att ha Ellen för hon var så förbannat söt när hon var liten.

image879

Becka är bra hon med så hon inte känner sig utelämnad. Jag är så glad att ha syskon trots att de 9 av 10 gånger retar gallfeber på en.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

skulle också vilja ha en syster som din

2008-05-05 @ 23:58:04
Postat av: princessan

Tack för länken!
Mysig bild...

2008-05-06 @ 19:24:36
Postat av: flygvärdinnan

Svaaaaaara när man ringer kvinna!

Postat av: anna braun

det luktar ellen på den kommentaren "skulle ocjså vilja ha en syster som din" haha ;). vänta en tolv år till så ändrar du dig

2008-05-09 @ 22:00:36
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: joymonkey

HAHA =D Hur många år skiljer det mellan dig och Ellen?

2008-05-11 @ 19:03:03
URL: http://joymonkey.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback