Shady lady

Fortfarande upprörd, hade den här vunnit hade jag i alla fall kunnat ta det. Det är snyggt, allt från hennes klänning, frisyr och ögonmake till koreografi, texten, musiken och framträdandet. Lyssna på den här Alex!!! Annars kan du se hela spektaklet på Eurovisions hemsida. Efter att ha lyssnat på det här så känns Bentzing och brudarna ganska pinsamma. På onsdag om 11 dagar kommer Alex hem och mitt tips till honom att packa väskan fort som fan och komma medans du har någonstans att bo här. Eller i och för sig är du alltid välkommen hit men däremot inte jag om jag fortsätter leva mitt självdestruktiva liv, end of quote.


Kommentarer:
Postat av: alex

men halla...jag kommer pa mandag! nu tar du banne mig och prickar in det i kalendern! Jag spydde som en gris igar......det var valdigt symboliskt......saknar dig jatte mycket. puss

2008-05-25 @ 16:37:50
Postat av: Anna Braun

but hello, det är ännu bättre :). vilken tid kommer du? så jag och mamsen vet. kan du se om du hittar något billigt hamsasmycke, armband eller davidstjärna i ny? bara om du har tid och lust

Postat av: Anonym

Älskar det här uppträdandet, kanske delvis för jag liknar henne så pass mycket... men men sjukt att hon inte vann allt.
[email protected]

2008-05-27 @ 02:56:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback