Sleep, don't weep

Igår var jag efter många om och med hemma. Fick en smärre ångestattack när jag bestämde mig för att stanna hemma men äntligen ett litet mognare beslut i mitt liv. Somnade vid elva och vaknade pigg och utan bakfylla. Nu skall jag iväg på middag till pappa där delar av släkten är.

Min psykolog gav mitt till och med ett häfte om adhd i tisdags på helt sant och även om jag skriver om det på bloggen så var det inte lika kul när jag hade glömt av att det låg i väskan och jag kastade upp det på bänken igår på föreläsningen. Då fick man avdramatisera allt genom att i princip låta det runt bland tjejerna jag satt i och säga hahahhihihi hon tror juh detta för jag kluddar lite i mina anteckningar istället för lyssna på föreläsningarna när dom är dåliga och där stod föreläsaren två meter ifrån mig med. Måste bara klargöra att jag omöjligt kan ha adhd, överaktivitet någonstans i min kropp förutom i min hjärna existerar inte. Men jag menar inte att jag sitter och löser världsproblem eller hur man gör konstgjort blod utan att jag har svårt att stänga av den om natten och går igenom trivaliteter i timmar.

Idag spelar MTV låtar med buskap och aldrig har det varit så bra musik på kanalen som nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback