Close enough



Min fina skola. Såg ett gäng med oldies igår som satt i rullstol och skulle kolla runt i "museumet". Om de var halvdöda innan är de döda nu, jag förstår verkligen inte vad man skall kolla på.




Luftigt och så djävla kallt. Tror min fastis har ett finger med i spelet även här, det är svinkallt.



Den här hittade vi hos pappa när vi var där sist. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga så Ellen skötte snacket och undrade om han inte kunde ställa den någon annanstans som under bordet där inte skulle se den. Den är verkligen hemsk men jag tror pappa tycker den är småtrendig. Som hittat, 29spänn från ÖB eller något.



En teckning av Anine Bing...hehe....eller av minstingen av barnen jag passar men close enough.

Kommentarer:
Postat av: FB

Din pappas apelsin-mojäng är en av nutidens största konstverk, Picasso meets Martha Stewart typ. Du och din syster bör hylla den och din far istället.



Imorgon är det jag som drar till ÖB för att kolla sortimentet. Fast först en sväng förbi Myrornas, har jag tur kanske jag hittar en antik sådan.

2008-11-20 @ 00:53:04
Postat av: anna braun

skynda skynda innan de tar slut

Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhaahahahahahahahahah

2008-11-20 @ 13:11:11
URL: http://cocytus.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback