Elvis is alive

Igår var jag en grönsak med oerhörd pms som var på bottens bott både psykiskt och fysisk men nu lever jag igen. Vart uppe sedan sex och håller på att städa mitt rum men är ännu inte klar. Det beror inte på artt mitt rum är världens största utan att jag slängt rostiga H&Msmycken, vält ut pärlor. lagt i ordning alla berlocker, band, lås, etc som jag använder när jag sätter ihop armband och viktigast av allt fixat med mina kära smycken. De som inte bara är H&Mskit utan de man fått av pappa, mormor, fått skickat från Israel och mina kära örhängen. Nu är det bara en snabbstädning av resten som skall göras, därefter träna, in till biblioteket för att vissa böcker får inte lånas hem, gå förbi pappa och sen vet jag inte.

Och och och jag köpte ett fickur på ebay imorse men inge gammel som egentligen ville ha utan ett annat men det andra får jag köpa nästa vecka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback