Fylla

Jag är lite imponerad över Filip och Fredriks fylla som visade i Boston Tea Party igår. Att trilla, gå in i så många saker men ändå kunna hålla på ett bra tag till och föra någon form av samtal med substans. Det kändes lite som en fjortisfylla då många spelar över eller klarar ni av att hålla igång ett bra djävla tag efter att ni är riktigt riktigt packade. Jag hade hållt låda ett tag och sen däckat. Men de spelar inte så stor roll för de ger min måndag guldkant. De och Håkan. Håkan är inte med i färjan, färjan är Håkan.

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Färjan är Håkan, ja! Håkan är min måndag till och med!

Postat av: Anonym

Ne asså det var ju roligt. Men jag blir inte förvånad över att de blir som små fnissiga 14åringar efter lite sprit. De är ju så späda!

2008-11-26 @ 11:53:21
URL: http://technoetc.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback