Kära göteborgare

Daniel kom förbi och våldgästade mig idag och sa till mig att läsa detta. Om ni är göteborgare borde ni även göra det......ni kommer att dö:

Är du nyckeln till att Blvd har blivit en succé?
Nej, den nya inredningen och Göteborgs härligaste terrass tillsammans med ett toppen gäng som arbetar här är det viktigaste. Men jag är inte oviktig...

Blvd bekostar även din helikoptercert, när är du klar med utbildningen?
-Jag blir klar till våren. Det är mycket att läsa vid sidan av IHM men det är hanterbart. Det ska bli riktigt roligt när jag blir färdig så jag kan börja flyga på egen hand.

Vad är poängen med certet?
- När helikopterplattan står klar i April vill Blvd ha en inhouse pilot som på kort varsel kan hämta celebra gäster.



Var skall helikopterplattan vara? Kommer det inte blåsa utav helvete när den skall landa och vilka är dessa celebra människor? Thomas Ravelli.....någon från Galenskaparna....öh....vilka finns det mer....Treutiger.


Kommentarer:
Postat av: Nickie

Jag vet, jag höll på att ramla av stolen när jag läste det! Är det på riktigt eller har det plötsligt blivit april?



Måste hem till min mor snarast för att hämta upp min fina gåva :)

Du skämmer bort mig kära Anna.

Postat av: Maria

Haha men va? Blvd är och kommer förbli bratsen och fjorisarna (som precis fyllt 18 eller de som inte kommer in annars) hemvist. Jag var där och såg terassen, visst det var fint. Men celebra gäster. Don't think so.

2008-11-13 @ 21:43:17
Postat av: Lisa

Hahaa men guud. Han är la från sisjön?? Kul.

2008-11-13 @ 21:59:48
URL: http://lisara.blogg.se/
Postat av: anna braun

yes det är han som har en storebror som är 83a med.



2008-11-13 @ 23:54:08
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Adis

Hahahaha. Dagens roligaste alla kategorier. Underbart!

2008-11-14 @ 18:40:10
Postat av: thinaikthinaithina

i know, läste det också! haha så jävla pinsamt

2008-11-15 @ 10:59:29
URL: http://mittlivsomthina.blogg.se/
Postat av: Yolanda

Man har ju hört att insidan räknas mest men utsidan också,den här mannen kan vara det oattraktivaste jag någonsin sett,att han sedan dessutom läser på IHM får mig ändå att hoppas på att han själv reflekterar över vad ett fult ansikte utåt betyder,fast det kan ju knappast slagit honom.

2008-11-16 @ 13:54:55
Postat av: anna braun

du skulle ha sett hur söt han var under lågstadiet....åhhh åååhh ååhhh. men nu när jag hunnit tänka på det här så det bara bs. man får väl fan inte flyga helikopter mitt inne i stan och landa där...ich dont think so och som pr-trick gick det väl såååådär.

2008-11-16 @ 23:07:24
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback