Krafs

Nu har jag städat mit rrum vilket känns skönt och kommer göra det till lördag då jag måste göra om det. Det kommer jag däremot inte göra men det är då man kollar på allt krafs, kläder, pärlor och Metro ligger överallt.
 


Anledningen till hjärtat är inte att jag vill lura någon att hjärtat ligger i mitten av kroppen utan att jag har en urringning á la Renée Nyberg på bilden. Jag tror inte ni förstår hur länge jag stått framför spegeln och undrat varför jag har en lika lång hals som E.T men jag kommer inte fram till några svar men men vad skall man göra, jag är inte snygg, jag ä inte ful, jag är Svenssonokej utan att se svensk ut.

Kommentarer:
Postat av: N

i'm coming home to you

wear something see-through

so i

can see

your heart

Postat av: Nickie

Anna! Mamma ringde precis och berättade att jag hade fått brev från dig (ja, hon fick öppna, jag höll ju på att spricka av nyfikenhet). Tack, tack! Vad du är gullig. Och nej Anna, du är ingen svenssonokej tjej, du är en liten pudding (kan man säga så om man inte är över 50 år?).

Puss!!

2008-11-12 @ 18:38:33
URL: http://nickie.devote.se/
Postat av: FB

Nu fick du mig att googla "Renée Nyberg + urringning" men inte blev jag något klokare av det.



Nu är nog stoffe go och glad som en kexchocklad iaf, fast han hade nog hellre sett bilden utan hjärtat.



Kanske en framtid för dig?

3742694857.jpg" rel="nofollow">http://farm3.static.flickr.com/2080/20834859993742694857.jpg

2008-11-12 @ 20:57:38
Postat av: Anonym

men vafan! visa då

2008-11-13 @ 13:31:35
URL: http://cocytus.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback