Kvinnor i kläm

Måsta ta mig in till stan snart för att hoppa av vagnen, gå till biblioteket, hämta en bok jag har stått i kö till och hoppa på vagnen igen. Från att jag går av tills jag går på vagnen igen kommer väl ta en fem minuter så det känns som resan är nödvändig men vad jag man inte för studierna. Jag gör i och för sig inte så mycket men måste ta igen lite och känna att jag är med i leken igen och pappas jobb ligger mittemot bibblan så jag kanske kan få skjuts av honom hem.

Daniel hade något viktigt idag i skolan så jag hoppas allt gått så bra det kan gå. Trots det jag säger till honom och han till mig så vill vi att det skall gå så bra som möjligt för varandra....eller?

Såg på Rachel Ray tidigare idag och jag älskar hur hon delar ut "snack of the day" till alla i publiken och de klappar och ser glada ut. Varsågoda här får ni torkad frukt och rostade cashewnötter medan Oprah ger bort bilar. Livet är inte alltid rättvist....tro mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback